ایجاد مزیت رقابتی شرکتیطراحی مدل مزیت رقابتی با تبیین نقش سرعت نوآوری و تخریب خلاق در صنعت کالاهای تند مصرف [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 145-165]
ایرانمطالعه تطبیقی عوامل موفقیت در سیاستهای بومیسازی صنعت خودرو (مورد مطالعه: ایران و ترکیه) [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 1-20]
ارزیابی استراتژیارزیابی راهبرد بازاریابی دیجیتال شرکتهای صادراتی مواد معدنی استان بوشهر با استفاده از مدل RACE [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 21-41]
استانداردهای گزارشگری مالی بین المللیشناسایی و رتبهبندی عوامل زمینهای و دانشی موثر بر انتقال دانش استانداردهای گزارشگری مالی بینالمللی با رویکرد توسعه کسب و کارهای بینالمللی [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 89-109]
استراتژیارائه مدل پشتیبان تصمیم گیری برای رتبه بندی استراتژیها در شرکتهای چندملیتی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 1-21]
استراتژیطراحی مدل علّی استراتژی های ورود به بازارهای بین المللی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 23-43]
استراتژیتدوین مدل مفهومی رفتار تجاری در صنعت سیمان ایران [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 45-68]
الگوریتم فرا ابتکاریطراحی مدل انتظارات مشتریان در راستای رشد و توسعه پلتفرم (مطالعه موردی: اینستاگرام) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 45-69]
انتقال دانششناسایی و رتبهبندی عوامل زمینهای و دانشی موثر بر انتقال دانش استانداردهای گزارشگری مالی بینالمللی با رویکرد توسعه کسب و کارهای بینالمللی [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 89-109]
اینستاگرامطراحی مدل انتظارات مشتریان در راستای رشد و توسعه پلتفرم (مطالعه موردی: اینستاگرام) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 45-69]
انقلاب صنعتی چهارممدلسازی تاثیر انقلاب صنعتی چهارم بر زنجیره تامین خدمات بانکی با استفاده از رویکرد پویایی سیستم و تکنیک دیماتل فازی [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 67-89]
انگیزه برای مدیریت دانشتحلیل نقش تعدیلگری گشودگی به تغییرات در اثرگذاری انگیزه مدیریت دانش و یادگیری مستمر بر تمایل کارکنان به مدیریت دانش (موردمطالعه کارکنان دورکاری شرکتهای صادراتی پوشاک استان تهران) [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 111-127]
انگیزه خدمتتبیین الگوی مطلوب عوامل زمینهای افزایش انگیزه خدمت در بخش عمومی: محرکی بر بهبود محیط کسب و کار [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 73-90]
اولویت&lrmارائه مدل پشتیبان تصمیم گیری برای رتبه بندی استراتژیها در شرکتهای چندملیتی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 1-21]
بیگانه گرایی مصرف کنندهتأثیر بیگانه گرایی مصرف کننده بر قصد خرید محصولات خارجی: تحلیل نقش تصویر کشور تولید کننده و نگرش به برند [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 129-146]
بیمه اعتبار تجاریبیمه اعتبار تجاری، به مثابه شیوه ای نوین برای مدیریت مخاطرات بازرگانی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 167-185]
بیمه ریسک سیاسیپوشش بیمهای ریسکهای سیاسی مرتبط با ارز در سرمایهگذاری مستقیم خارجی با نظری به رویکرد ایران [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 133-150]
بندی استراتژیارائه مدل پشتیبان تصمیم گیری برای رتبه بندی استراتژیها در شرکتهای چندملیتی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 1-21]
بومیسازیمطالعه تطبیقی عوامل موفقیت در سیاستهای بومیسازی صنعت خودرو (مورد مطالعه: ایران و ترکیه) [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 1-20]
پ
پساکروناتحلیل و ارزیابی ذهنیت سنجی مدیران در راستای هوشمندسازی کسبوکارهای نوپا در دوران پساکرونا [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 127-145]
پشیمانی از خریدتاثیر پشیمانی از خرید بر نیت رفتاری مشتریان با نقش تعدیلگر هویت برند مبتنی بر مشتری در میان مصرفکنندگان خودروهای وارداتی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 87-105]
پلتفرمطراحی مدل انتظارات مشتریان در راستای رشد و توسعه پلتفرم (مطالعه موردی: اینستاگرام) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 45-69]
پویایی شناسی سیستممدلسازی تاثیر انقلاب صنعتی چهارم بر زنجیره تامین خدمات بانکی با استفاده از رویکرد پویایی سیستم و تکنیک دیماتل فازی [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 67-89]
ت
تأخیر در پرداخت دینبیمه اعتبار تجاری، به مثابه شیوه ای نوین برای مدیریت مخاطرات بازرگانی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 167-185]
تبلیغات آنلاین شخصی شدهعوامل موثر بر افزایش نرخ کلیک و اعتمادپذیری کاربران در تبلیغات شخصی شده آنلاین [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 91-110]
تحریممدل مفهومی شاخص های تسهیل کننده استفاده از رمزارزها در مبادلات بین المللی در شرایط تحریم [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 167-188]
تحقیق کیفیتبیین الگوی مطلوب عوامل زمینهای افزایش انگیزه خدمت در بخش عمومی: محرکی بر بهبود محیط کسب و کار [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 73-90]
تحلیل عاملیطراحی مدل انتظارات مشتریان در راستای رشد و توسعه پلتفرم (مطالعه موردی: اینستاگرام) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 45-69]
تحلیل مضمونتدوین مدل مفهومی رفتار تجاری در صنعت سیمان ایران [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 45-68]
تخریب خلاقطراحی مدل مزیت رقابتی با تبیین نقش سرعت نوآوری و تخریب خلاق در صنعت کالاهای تند مصرف [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 145-165]
ترکیهمطالعه تطبیقی عوامل موفقیت در سیاستهای بومیسازی صنعت خودرو (مورد مطالعه: ایران و ترکیه) [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 1-20]
تصمیم&lrmارائه مدل پشتیبان تصمیم گیری برای رتبه بندی استراتژیها در شرکتهای چندملیتی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 1-21]
تصویر کشور تولید کنندهتأثیر بیگانه گرایی مصرف کننده بر قصد خرید محصولات خارجی: تحلیل نقش تصویر کشور تولید کننده و نگرش به برند [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 129-146]
تعاونی های کشاورزیبررسی تاثیر کرونا بر افول کسب و کار تعاونی های کشاورزی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 91-103]
توسعه اقتصادیبررسی تأثیر عوامل سازمانی، استراتژیک و محیطی بر عملکرد صادراتی؛ تحلیل نقش صادرات نوآورانه در میان شرکتهای صادراتی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 63-86]
توسعه نوآورینقش نهاد دولت در توسعه نوآوری کسبوکارهای هایتک برای ورود به بازار های بین المللی [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 1-24]
د
داده بنیادتبیین الگوی مطلوب عوامل زمینهای افزایش انگیزه خدمت در بخش عمومی: محرکی بر بهبود محیط کسب و کار [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 73-90]
دانش بومیبررسی رفتار کارآفرینانه در کارآفرینی پیشهوری (موردمطالعه: جامعه هنرمندان صنایعدستی شهر تهران) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 129-143]
دیماتل فازیمدلسازی تاثیر انقلاب صنعتی چهارم بر زنجیره تامین خدمات بانکی با استفاده از رویکرد پویایی سیستم و تکنیک دیماتل فازی [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 67-89]
دولتنقش نهاد دولت در توسعه نوآوری کسبوکارهای هایتک برای ورود به بازار های بین المللی [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 1-24]
ر
ریسک ارزپوشش بیمهای ریسکهای سیاسی مرتبط با ارز در سرمایهگذاری مستقیم خارجی با نظری به رویکرد ایران [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 133-150]
رشد فناوریبررسی تأثیر عوامل سازمانی، استراتژیک و محیطی بر عملکرد صادراتی؛ تحلیل نقش صادرات نوآورانه در میان شرکتهای صادراتی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 63-86]
رضایت مشتریانتاثیر پشیمانی از خرید بر نیت رفتاری مشتریان با نقش تعدیلگر هویت برند مبتنی بر مشتری در میان مصرفکنندگان خودروهای وارداتی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 87-105]
رغبت کارکنان به مدیریت دانشتحلیل نقش تعدیلگری گشودگی به تغییرات در اثرگذاری انگیزه مدیریت دانش و یادگیری مستمر بر تمایل کارکنان به مدیریت دانش (موردمطالعه کارکنان دورکاری شرکتهای صادراتی پوشاک استان تهران) [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 111-127]
رفتار تجاریتدوین مدل مفهومی رفتار تجاری در صنعت سیمان ایران [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 45-68]
رفتار کارآفرینانهبررسی رفتار کارآفرینانه در کارآفرینی پیشهوری (موردمطالعه: جامعه هنرمندان صنایعدستی شهر تهران) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 129-143]
رقابت پذیریطراحی الگوی مفهومی عوامل مؤثر توسعه صادرات محصولات کشاورزی: ارائه نظریه ی داده بنیاد [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 111-131]
رقابتپذیریتأثیر عوامل فزاینده کارایی بر عملکرد بازاریابی بینالمللی در کشورهای منتخب [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 25-44]
رمزارزمدل مفهومی شاخص های تسهیل کننده استفاده از رمزارزها در مبادلات بین المللی در شرایط تحریم [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 167-188]
رهبریچالش مدیریت یا رهبری کسب و کارهای بین المللی در فضای کرونایی از منظر هرمنوتیک انتقادی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 105-128]
روش دلفیمدل مفهومی شاخص های تسهیل کننده استفاده از رمزارزها در مبادلات بین المللی در شرایط تحریم [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 167-188]
روش دلفی فازیطراحی مدل علّی استراتژی های ورود به بازارهای بین المللی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 23-43]
زبان نام تجاریاثر کشور مبدأ قطعات، طراحی و زبان نام تجاری بر نگرش و قیمت درک شده با رویکرد آزمایش پیمایشی در صنعت لوازمخانگی [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 21-42]
زنجیره تامین خدمات بانکیمدلسازی تاثیر انقلاب صنعتی چهارم بر زنجیره تامین خدمات بانکی با استفاده از رویکرد پویایی سیستم و تکنیک دیماتل فازی [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 67-89]
س
سازی چند شاخصهارائه مدل پشتیبان تصمیم گیری برای رتبه بندی استراتژیها در شرکتهای چندملیتی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 1-21]
سیاستگذاریمطالعه تطبیقی عوامل موفقیت در سیاستهای بومیسازی صنعت خودرو (مورد مطالعه: ایران و ترکیه) [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 1-20]
سرعت نوآوریطراحی مدل مزیت رقابتی با تبیین نقش سرعت نوآوری و تخریب خلاق در صنعت کالاهای تند مصرف [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 145-165]
سرمایه گذاری خارجیپوشش بیمهای ریسکهای سیاسی مرتبط با ارز در سرمایهگذاری مستقیم خارجی با نظری به رویکرد ایران [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 133-150]
سیستم&lrmارائه مدل پشتیبان تصمیم گیری برای رتبه بندی استراتژیها در شرکتهای چندملیتی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 1-21]
ش
شبکههای اجتماعیعوامل موثر بر افزایش نرخ کلیک و اعتمادپذیری کاربران در تبلیغات شخصی شده آنلاین [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 91-110]
ص
صادرات غیرنفتیتأثیر فضای کارآفرینی بر صادرات غیرنفتی در کشورهای منتخب درحال توسعه و توسعه یافته [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 147-166]
صادرات محصولات کشاورزیطراحی الگوی مفهومی عوامل مؤثر توسعه صادرات محصولات کشاورزی: ارائه نظریه ی داده بنیاد [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 111-131]
صنعت خودرومطالعه تطبیقی عوامل موفقیت در سیاستهای بومیسازی صنعت خودرو (مورد مطالعه: ایران و ترکیه) [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 1-20]
صنعت سیمانتدوین مدل مفهومی رفتار تجاری در صنعت سیمان ایران [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 45-68]
صنعت کالاهای تند مصرفطراحی مدل مزیت رقابتی با تبیین نقش سرعت نوآوری و تخریب خلاق در صنعت کالاهای تند مصرف [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 145-165]
ع
عملکرد بازاریابی بینالمللیتأثیر عوامل فزاینده کارایی بر عملکرد بازاریابی بینالمللی در کشورهای منتخب [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 25-44]
عملکرد صادراتیبررسی تأثیر عوامل سازمانی، استراتژیک و محیطی بر عملکرد صادراتی؛ تحلیل نقش صادرات نوآورانه در میان شرکتهای صادراتی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 63-86]
عوامل فزاینده کاراییتأثیر عوامل فزاینده کارایی بر عملکرد بازاریابی بینالمللی در کشورهای منتخب [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 25-44]
ف
فاکتورینگبیمه اعتبار تجاری، به مثابه شیوه ای نوین برای مدیریت مخاطرات بازرگانی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 167-185]
فضای کارآفرینیتأثیر فضای کارآفرینی بر صادرات غیرنفتی در کشورهای منتخب درحال توسعه و توسعه یافته [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 147-166]
ق
قصد خرید محصولات خارجیتأثیر بیگانه گرایی مصرف کننده بر قصد خرید محصولات خارجی: تحلیل نقش تصویر کشور تولید کننده و نگرش به برند [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 129-146]
قیمت درک شدهاثر کشور مبدأ قطعات، طراحی و زبان نام تجاری بر نگرش و قیمت درک شده با رویکرد آزمایش پیمایشی در صنعت لوازمخانگی [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 21-42]
ک
کارآفرینی پیشهوریبررسی رفتار کارآفرینانه در کارآفرینی پیشهوری (موردمطالعه: جامعه هنرمندان صنایعدستی شهر تهران) [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 129-143]
کرونابررسی تاثیر کرونا بر افول کسب و کار تعاونی های کشاورزی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 91-103]
کسب و کارتبیین الگوی مطلوب عوامل زمینهای افزایش انگیزه خدمت در بخش عمومی: محرکی بر بهبود محیط کسب و کار [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 73-90]
کسب و کاربررسی تاثیر کرونا بر افول کسب و کار تعاونی های کشاورزی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 91-103]
کسب و کار بین المللیمدل مفهومی شاخص های تسهیل کننده استفاده از رمزارزها در مبادلات بین المللی در شرایط تحریم [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 167-188]
کسب و کارهای بین المللیشناسایی و رتبهبندی عوامل زمینهای و دانشی موثر بر انتقال دانش استانداردهای گزارشگری مالی بینالمللی با رویکرد توسعه کسب و کارهای بینالمللی [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 89-109]
کسبوکارهای خوشهایطراحی مدل ارتقاء ظرفیت کسب و کارهای خوشه ای برای حضور در بازارهای بین المللی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 43-62]
کسبوکارهای نوپاتحلیل و ارزیابی ذهنیت سنجی مدیران در راستای هوشمندسازی کسبوکارهای نوپا در دوران پساکرونا [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 127-145]
کسب وکارهای هایتکنقش نهاد دولت در توسعه نوآوری کسبوکارهای هایتک برای ورود به بازار های بین المللی [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 1-24]
کشور مبدأ طراحیاثر کشور مبدأ قطعات، طراحی و زبان نام تجاری بر نگرش و قیمت درک شده با رویکرد آزمایش پیمایشی در صنعت لوازمخانگی [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 21-42]
کشور مبدأ قطعاتاثر کشور مبدأ قطعات، طراحی و زبان نام تجاری بر نگرش و قیمت درک شده با رویکرد آزمایش پیمایشی در صنعت لوازمخانگی [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 21-42]
کلید واژهها: توسعه صادراتطراحی الگوی مفهومی عوامل مؤثر توسعه صادرات محصولات کشاورزی: ارائه نظریه ی داده بنیاد [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 111-131]
گ
گیریارائه مدل پشتیبان تصمیم گیری برای رتبه بندی استراتژیها در شرکتهای چندملیتی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 1-21]
گیری چند معیارهارائه مدل پشتیبان تصمیم گیری برای رتبه بندی استراتژیها در شرکتهای چندملیتی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 1-21]
گشودگی به تغییراتتحلیل نقش تعدیلگری گشودگی به تغییرات در اثرگذاری انگیزه مدیریت دانش و یادگیری مستمر بر تمایل کارکنان به مدیریت دانش (موردمطالعه کارکنان دورکاری شرکتهای صادراتی پوشاک استان تهران) [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 111-127]
م
مبادلات مالیمدل مفهومی شاخص های تسهیل کننده استفاده از رمزارزها در مبادلات بین المللی در شرایط تحریم [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 167-188]
معدنارزیابی راهبرد بازاریابی دیجیتال شرکتهای صادراتی مواد معدنی استان بوشهر با استفاده از مدل RACE [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 21-41]
ن
نیتهای رفتاریتاثیر پشیمانی از خرید بر نیت رفتاری مشتریان با نقش تعدیلگر هویت برند مبتنی بر مشتری در میان مصرفکنندگان خودروهای وارداتی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 87-105]
نرخ ارز واقعیتأثیر فضای کارآفرینی بر صادرات غیرنفتی در کشورهای منتخب درحال توسعه و توسعه یافته [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 147-166]
نقش تنظیمیطراحی مدل ارتقاء ظرفیت کسب و کارهای خوشه ای برای حضور در بازارهای بین المللی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 43-62]
نقش شناختیطراحی مدل ارتقاء ظرفیت کسب و کارهای خوشه ای برای حضور در بازارهای بین المللی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 43-62]
نقش هنجاریطراحی مدل ارتقاء ظرفیت کسب و کارهای خوشه ای برای حضور در بازارهای بین المللی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 43-62]
نگرشاثر کشور مبدأ قطعات، طراحی و زبان نام تجاری بر نگرش و قیمت درک شده با رویکرد آزمایش پیمایشی در صنعت لوازمخانگی [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 21-42]
نگرش به برندتأثیر بیگانه گرایی مصرف کننده بر قصد خرید محصولات خارجی: تحلیل نقش تصویر کشور تولید کننده و نگرش به برند [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 129-146]
نهادینقش نهاد دولت در توسعه نوآوری کسبوکارهای هایتک برای ورود به بازار های بین المللی [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 1-24]
نوآوریبررسی تأثیر عوامل سازمانی، استراتژیک و محیطی بر عملکرد صادراتی؛ تحلیل نقش صادرات نوآورانه در میان شرکتهای صادراتی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 63-86]
نوسانات نرخ ارزپوشش بیمهای ریسکهای سیاسی مرتبط با ارز در سرمایهگذاری مستقیم خارجی با نظری به رویکرد ایران [دوره 4، شماره 4، 1400، صفحه 133-150]
و
ورشکستگیبیمه اعتبار تجاری، به مثابه شیوه ای نوین برای مدیریت مخاطرات بازرگانی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 167-185]
ویروس کروناچالش مدیریت یا رهبری کسب و کارهای بین المللی در فضای کرونایی از منظر هرمنوتیک انتقادی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 105-128]
هرمنوتیک انتقادیچالش مدیریت یا رهبری کسب و کارهای بین المللی در فضای کرونایی از منظر هرمنوتیک انتقادی [دوره 4، شماره 3، 1400، صفحه 105-128]
هویت برند مبتنی بر مشتریتاثیر پشیمانی از خرید بر نیت رفتاری مشتریان با نقش تعدیلگر هویت برند مبتنی بر مشتری در میان مصرفکنندگان خودروهای وارداتی [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 87-105]
هوشمندسازیتحلیل و ارزیابی ذهنیت سنجی مدیران در راستای هوشمندسازی کسبوکارهای نوپا در دوران پساکرونا [دوره 4، شماره 2، 1400، صفحه 127-145]
ی
یادگیری پیوستهتحلیل نقش تعدیلگری گشودگی به تغییرات در اثرگذاری انگیزه مدیریت دانش و یادگیری مستمر بر تمایل کارکنان به مدیریت دانش (موردمطالعه کارکنان دورکاری شرکتهای صادراتی پوشاک استان تهران) [دوره 4، شماره 1، 1400، صفحه 111-127]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد